اکران

مهران مدیری در آستانه اکران عمومی اولین فیلم سینمایی خود، «ساعت پنج عصر» را برای جمعی از چهره‌های سیاسی، هنری و ورزشی نمایش داد.

به گزارش مشرق،‌ مراسم اکران خصوصی فیلم «ساعت ۵ عصر»؛  اولین ساخته مهران مدیری با حضور خیل عظیمی از هنرمندان برگزار شد.سالن های نمایش از ساعت ۲۲:۲۰ دقیقه، برای تماشای فیلم باز شد و دو سالن سینما را برای نمایش این فیلم اختصاص دادند.

این مراسم با اجرای علی اوجی آغاز شد که در ابتدا از سامان احتشامی خواست که برای نواختن پیانو به روی صحنه بیاید.در ادامه مراسم  سالار عقیلی  چند قطعه ای را اجرا کرد. عقیلی در ابتدا از حسین علیزاده و همایون شجریان که در سالن حضور داشتند، برای خواندن قطعاتش کسب اجازه کرد.

همچنین مهران مدیری قبل از نمایش فیلم به روی صحنه آمد و گفت: امشب بزرگ‌ترین اکران خصوصی در تاریخ سینمای ایران رقم خورده و هنرمندی نیست که‌ در میان ما نباشد. این‌ اتفاق شگفت‌انگیز است و همه‌، منت بر من گذاشتید.

وی همچنین گفت: سه نفر هستند که به طرز شگفت‌انگیزی دلم می‌خواست امشب بودند و مطمئنم همین گوشه کنارها هستند؛ علی معلم، افشین و عارف لرستانی.

رضا عطاران، سیامک انصاری، فرهاد اصلانی، آزیتا حاجیان، رویا تیموریان، مهتاب کرامتی، حسین پاکدل، عاطفه رضوی، بهروز افخمی، علی انصاریان، بزرگ‌مهر حسین پور، بیتا فرهی، سالار عقیلی، سامان احتشامی، همایون شجریان‌، امیر جعفری، حسین علیزاده، عادل فردوسی‌پور، رضا جاودانی، بهمن فرمان‌آرا، رامبد جوان، همایون ارشادی، مجید مظفری، نرگس محمدی، سامان مقدمف بابک حمیدیان، مینا ساداتی، آزاده صمدی و .... از جمله مهمانان حاضر در اکران خصوصی این فیلم که پخش آن را علی سرتیپی مدیرعامل شرکت فیلمیران برعهده دارد، بودند.

منبع: روزنامه صبا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس